Morning Headlines (Friday) – Times of Malta
Reading Time: 1 minute

The Times says that the concessionaire of the Gozo General Hospital, Steward Healthcare, has not registered any development on the bid to turn the hospital into a state-of-the-art facility.

In another story, The Times reports that the MFSA has asked the newspaper to disclose sources which disseminated “rumours” on the takeover of the Manoel Island project by Tumas Group from Midi Plc. In its reply, the newspaper said it has a duty to report and that according to the Media and Defamation Act it cannot be required to reveals information sources.


Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: